2007年6月3日星期日

大埔松仔園至草山

二零零七年六月三日,天氣好熱,今日都幾多人行,先數一數人頭:


 師傅、大寶、肥陳、阿鄺、肥奇、姑姑、妙玲、陳太、三何、葉生和我共十三人。我哋八點半由大埔松仔園出發,上教育徑接黃路。天氣真係好熱。



 呢個係雀藪






 行到索氣,在黃啡路口小休。睇下幾辛苦。







 沿路都有好多菌,都幾靚。


 呢個人最好奇。







 我哋一路上,去到車路。跟住,我同葉生照計劃落火炭走人,荃灣何加入,一齊去探路。





 我哋沿住一條石砌路落,向住牛湖托行,途中撞倒一批人。仲經過一個山泥傾瀉位。
















 經過山泥傾瀉位置後,離開樹林,出到牛湖托東面山咀,見倒河瀝背至蚊坑山谷,對面係狗肚山。沿路口既草好高好密。






















 轉過牛湖托,入左去坳背灣廢村,村內有一間宗祠。已荒廢






 離開坳背灣村,沿水溪旁的山路直上,地圖上不見此路。我哋以為可以落火炭,但最後一路上,去到草山。天氣好熱,又曬。我哋在無乜風情況下,一路上。



















 上咗山,離開條村後,沿路風景好正。見到沙田、火炭。





















 上到草山,在新建亭內休息。


 今日天朗氣清,草山頂見倒西沙、馬鞍山、針山、城門、大埔、九龍坑。風景好靚。














 唞完氣,我哋落鉛礦坳。荃灣何自己一個落荃灣,我哋兩個落大埔碗窰。

今日探路之行,十分精彩,佢哋唔嚟就走寶。

沒有留言:

發佈留言