2007年10月7日星期日

吊燈籠過芬箕托落降下坳

今日天氣都係好熱,有些小風。我哋終於去一次吊燈籠。已經講咗兩個禮拜。今日原定路程同山林一樣,上吊燈籠落蛤塘。但見咁多人,我哋改由金龍脊落。今日都幾齊人,有師傅、肥佬李、阿鄺、陳生陳太、肥奇姑姑、黃生黃太、聶生聶太、黎生黎太、妙玲、大埔何、青衣何、葉生和我,共18人,只欠荃灣何。我哋8點9搭小巴入烏蛟騰,山林一班人一車一車到,我哋到齊立即起步。

經過九擔租。



由此上犁三古道(即上路去三椏涌)


吊燈籠在望



離開犁三古道,上一段坡。
跟住直上吊燈籠,今日好曬,不過都唔算辛苦。














 中段最斜最直,不過都好易行,有好多石俾你踏上去。下望就係犁三古道。




只係呢段碎石坡要小心一點。



下望橫嶺和芬箕托之間的谷地。


上到一個台階位,就係一個風水名穴,名為「笑天龍」



向左望印洲塘、三椏涌


笑天龍穴上走一段,不上吊燈籠頂



 向左去分箕托



我哋在芬箕托遇上山林大隊人馬,佢哋由烏蛟騰上,過吊燈籠落蛤塘。










芬箕托尾段落斜,好跣。呢度以前有條繩,今日唔見咗。


下一段至有

出到路口,見倒呢個牌。

我哋跟住上去山火瞭望台大休。黎生黎太閃咗。我、肥奇等人殿後,佢哋等咗好耐。









大休完,我哋沿烏蛟騰郊遊徑落降下坳,原定落金(減)龍脊取消了。
見倒谷埔和對面沙頭角
好快落到出口。轉右沿車路行去鹿頸 。





去到鹿頸,阿葉和我等8個人即刻去開心茶座食鷄、牛腩、飲啤。一坐落,阿鄺叫咗24枝啤酒,平均每人3枝。阿鄺飲啤好似飲水咁。




吹水吹到停唔倒口,終於24枝啤酒飲完。


今日真係好熱。不過路程短,不太辛苦,其實都好辛苦。

下次旅程:大埔火車站集合,請準時。


沒有留言:

發佈留言