2008年1月6日星期日

旅聯登山節

今日係旅聯一年一度的登山節。雖然我地不是屬會,但師傅循例都會一到,參加盛會。今日預計好多人,所以一早出門。
到西貢都係七點鬆D。食完早餐,就去排隊。今日集合地點係北潭涌。出隊有師傅、寶爺、阿鄺、三何雙妙、肥奇姑姑、葉生和我,合共十二人。

 北潭涌出發,經榕北走廊,上嶂上。

上到麥理浩徑,休息一下。

十點半就到嶂上。場地都冇乜人,因為大會一點至開始。先影張相留念。






我地不打算參加,師傅只係想「到吓」。跟住落天梯出榕樹澳。
好快就到,行一段引水道,在一個亭一大休。食完野,行多一段,十二點左右,就出到路口。好多隊都係啱啱上山。
預左去西貢啤一啤。佢地行路,我就搭299。先去水浪窩觀星台換件乾衫,順便參觀一下。



十二點四十分,就到西貢等佢地。行勻曬西貢,包括裡面條村。一點四,阿葉話佢地已到永和。原來佢地一點已經到左。今日參加啤會有七個:阿鄺、陳太、葉生、肥奇姑姑和我,再加大埔何。又見倒山水以前的隊友:朱生、鄔生、鄭生等。食到三點幾至散會。









下次去大刀刃,請到大埔火車站集合。

沒有留言:

發佈留言