2008年2月3日星期日

針山草山

今日好凍,掙扎好耐至起倒身。冇地方去,都係行吓山啦。今日出隊有師傅、大寶、阿鄺、肥奇姑姑、妙玲、大埔何、阿冰、葉生和我。唔係好多人。
由梨木樹出發。
今日天色轉晴。天氣不錯。不過都好凍。城門水塘景色幾好。


竟然見倒呢舊石。

四十分鐘後,針山在望。
照例影番張相。今次同最佳啤酒FD影。個牌有D意思。
落山去草山。

去到草山,師傅等人去梨木樹。我哋一齊去啤一啤。今日都好凍,要著風褸。

行山對我黎講係第一位。咁凍都出隊,雖然有D都想做逃兵,但大家都好有毅力。我想大家大多年過半百,還有什麼好求的?每星期大家聚會,風雨不改,真係好難得。有D隊友大年初一返大陸旅行,在此祝佢地一路順風。也祝大家新年進步、萬事勝意、財源廣進、橫財就手(特別送俾我)、出入平安、一團和氣。
(今日相機冇記憶卡,只有十張相。)
年十一再開隊:大埔道馬騮山。

-----

COMMENT:
AUTHOR: Arale Ruby

DATE: 02/05/2008 11:31:00
EMAIL:
你地真係好有行心呀!
祝您鼠年越行越健康!
新年 事成 !
身體 快樂 !
心想 健康!

沒有留言:

發佈留言