2008年3月16日星期日

貝納奇徑-鳳徑四-五段-悟園-大澳

今日又由東涌出發。只有十個人:師傅、阿鄺、肥陳、大寶、阿葉、荃灣大埔何、肥奇姑姑和我。八點三搭車入石壁。打算上貝納祺徑(即石壁郊遊徑)去昂平。九點一就到石壁。今日早上鳳凰山上有霧。

去到石壁,師傅話我地未行過中狗牙,於是改線。我哋五個就唔上嘞。大家都唔在狀態。



去到路口,大家分開,佢地五個上中狗牙。邊五個唔上?自己睇相就知。 
貝納祺徑都幾好行,適合我地唔想谷得咁行啲人。不過條路多碎石,要小心。







到上西狗牙路口,風景不錯。






行一陣就到鳳凰徑路口,我地決定唔上昂平,轉去深屈道過大澳。


鳳凰徑第四段好少人行,條路靚,樹蔭多,好好行。







落完石砌路就係平路。
呢度都見石壁水塘,我地即係環塘走大半個圈


好快就見深屈路口,對正觀音山。果度係鳳凰徑第四段終點。



十一點行完,出到路口,沿路只見兩個人。我地決定由羌山過大澳。

羌山
完成鳳凰徑第四段,過馬路上觀音山。呢度鳳凰徑第五段。先上一段石砌路。一路上,一路回望背後鳳凰山。



 我地由右邊去觀音山和羌山。


 最遠是彌勒山,前一排山是昂平和寶蓮寺。上山條路不算長。

下望鹿湖一帶。















 呢條路不經觀音山頂。觀音山(膝頭哥山)在路左方。我地在坳位大休。時間是十二點。呢個位望曬石壁水塘。




大休十五分鐘,離開去羌山。





要行落去再沿脊上對面山。










呢條落山路不在兩邊脊位,而是在中間。半路凹陷,好似張椅。上羌山石級都幾高。但落差不算大,十五分鐘上完。







終於到羌山頂。羌山高459米。不算高。由深屈道上黎,落差不足二百米。


過左羌山,就一路落山向大澳方向走。






 悟園至大澳
過羌山後,不去靈會山,於是離開鳳凰徑走捷徑向西行。




過慈興寺而不入。呢間寺我地十幾廿年未再去過。大家都好想睇下條飛龍。不過今日唔入去。下次先。我地又入番鳳凰徑落龍仔悟園。





悟園今日假期俾人入去參觀。今日都有幾多人。
悟園已很破舊,但屋舍仍完好。我地盡情參觀,行勻成個園。











 
 悟園個花園好靚。桂花盛開,成個園都好香,又有杜鵑、茶花。























最重要就係九曲橋。可惜塘水早已乾。條橋已失修,不准入內。黃瓦片褪色。但影出黎都幾好噃。




我地都認為不枉此行。
離開梧園,先見個花園在深谷中。好隱蔽。





我地沿鳳凰徑第六段落大澳番鬼塘、南涌。











呢段路初段平緩,過左個避雨亭,就要衝落斜路,仲係好斜果隻。成段斜路有成一百四十米高。如果上就好金。不過可以見倒整個大澳。



終於兩點鐘收工。




即刻搭車番東涌。今日收穫幾多,至少行番廿年前D路。都冇乜印象了。

下次燕岩。大埔火車站等。

沒有留言:

發佈留言