2009年1月11日星期日

吊手岩

很久沒有上吊手岩了。上一次是在05年11月27日,今次睇下有乜改變。上吊手岩,當然較方便的便是在耀安等。今日出隊都幾多人:師傅、阿鄺、肥葉、兩何、肥奇姑姑等人。今日山林又上吊手岩,沿途會好多人,於是大家夠鐘即出發。上吊手岩要過公路,我地在耀安對面的隧道過馬路,經這條樓梯上水務車路。再經礦場廢屋上良友路。












上到燒烤場,由家樂徑上,兩邊都一樣,但我地選廁所一邊上。
到呢個亭,離開家樂徑上吊手岩。循例講吓,大家都好孰悉了。
上一小段,便到這個位,離開迷徑。








 再上仲有條繩,不過都好易行。




呢舊石佢地叫吊手岩,唔知係唔係。不過我地當然冇爬上去,有路在右邊上的。
上完呢一級先到吊手岩。






初段有樹蔭,路不算斜,一級一級的。

上到石頂,可以望下馬鞍山、沙田、白石泥涌一帶。


睇完景,繼續上。師傅等已在前面。




又要上一級斜坡。
回望走過的兩個小山峰。風景不錯。今日好多人行,一路行,冇乜休息。睇下條路,有好多石墊腳,又有樹扶吓。





上到中段,兩旁有好多竹樹。






到了最斜的一段了,呢段從上面望落去,好企,不過有好多凸出的石墊腳上。畏高的不要下望就得。由於要手腳並用,後面又有好多人,中段冇影相,可惜。上到頂先至補影。
 
條繩竟然斷左。不過冇關係啦。



爬完斜路,又停下來影吓相。24mm當然較28mm相機好。






再沿狹長的山脊走向牛押山。






前面就是牛押山了。
再上最後一段山坡。終於到達山頂。後面有好大班山友,所以一路上,冇休息。一口氣上到677米高的牛押山。










由於山林在後面跟著來,大家都不休息了,立即落馬鞍,過去馬鞍頭。






在馬鞍上景觀一流,可以望到下面十四鄉、榕樹澳。

馬鞍是一個頗窄的山脊,兩邊幾斜的。

由牛押過馬頭要落一段,由677米落到馬鞍最低的位置 - 603米,然後再上702米的馬頭。

回望牛押山,山頂較馬頭有多些平地休息。















終於到馬鞍山頂,影張相先。



跟住立即下山。下山前,回望吊手岩脊。我地就係從這山脊走上來。

下面是良友路、燒烤場和馬鞍山村
沿脊落麥徑四段的馬鞍坳。










落山的路不算斜,但都要小心。


馬鞍山又叫企嶺,下面的海叫企嶺下海。由這裡看便知為什麼叫企嶺了。





終於到馬鞍坳,接入麥徑四段。時間只是11點,大休太早了,師傅等人不停下來,咁大家又跟著離開。










彎曲山真的很美,每次都影好多張相。











我地不上大金鐘,直落鹿巢坳。

來到鹿巢坳,師傅等照原定計劃去富安,於是在五聯達大休,我地又偷雞走人。馬鞍山友、TW和我當然落返耀安。於是沿馬鞍山郊遊徑回燒烤場。



好快就到燒烤場,回望一下剛才行過的山脊。


下次團年,火炭火車站集合。


-----

COMMENT:
AUTHOR: Gary Wong

DATE: 01/13/2009 19:11:00
EMAIL:
好! 等我揾日去行下先!

沒有留言:

發佈留言