2007年7月8日星期日

荃錦坳落河背出錦田

今日天氣熱,仍有十三人出隊,師傅、肥佬李、高佬陳兩夫婦、肥奇兩夫婦、阿鄺、冰姐、荃灣何、大埔何、妙玲、葉生和我。一早在荃錦坳集合。我和葉生先到。荃灣何從川龍趕上來。大隊的大休目的地是河背水塘。


我哋由甲龍林徑下走至單車徑,在樹陰下向河背進發。


不久,遲到的都趕到了。
這條路其實很長和悶,不過都幾舒服。



在後段,見到整個錦田和元朗平原。







這朵野牡丹正盛開。


終於到達河背水塘。我哋在露營地點大休

大休地點有好多紅火蟻。有幾隻走上阿鄺身上,他連忙除衫,我哋係咁拍,跟住佢慘叫一聲....




大休完,我哋沿引水道出雷公田。

天氣真係好熱。但藍天白雲,很難得見。


















引水道經過清潭水塘










引水道有好多休息地點。



行到甲龍林徑口,經過生態園後,便到牛場了
今日冇入去,唔知仲有冇鮮奶雪條賣呢?

去到雷公田,師傅、肥佬李、高佬陳兩夫婦搭車出荃灣 (荃灣何已在河背閃咗)。其餘拉隊去啤一啤。我哋沿公路經過軍營落錦田。

去到錦上路口,揾間鋪頭便立即換衫啤一啤。


睇吓幾滿足。

食完飲完,各自歸家。
下次旅程:川龍。

沒有留言:

發佈留言