2007年8月5日星期日

香港西半山

今日天陰、間中有陽光。過咗咁多日好熱o既天氣,今日行山都舒服D。
我哋一早在皇后像廣場集合。出席嘅有師傅、肥佬李、肥陳、阿鄺、阿葉、妙玲和阿碧姐、肥奇、姑姑、荃灣何、青衣何和我,一共十二人。

我哋由雪廠街上忌連拿里,直上香雪道入舊山頂道。在兵頭花園又見呢棵巨型白蘭樹。



由舊山頂道上到地利根德里,便見這個亭。呢度就係張保仔古道入口。

張保仔古道沿山坡向西,地面凹凸不平,沒有人打理的。




沿途都見住宅大廈。沒有景觀可言。

古道由石塊砌成,不過狀況不佳,殘枝滿佈。
嚟到呢個峭壁,我哋冇上去,向後沿石級落去。


石級盡頭,是一個擋石鐵網。
沿鐵網之間的小路直行,過咗鐵網後,便是開揚的小徑。




小徑出口是寶珊道盡頭。
 沿寶珊道落去。





過咗消防局,便見碧珊徑入口。我哋沿碧珊徑西行。










過咗落香港大學的小徑路口,我哋轉左上龍虎山。



在車路口的涼亭休息一下。
上車路不久,轉右入環山小徑南行。




跟住上返車路,又在涼亭小休。天氣又熱又濕,要呌一呌。
 好滋味。




跟住,由此小徑直上炮台山。



上到炮台山,接回克頓道上夏力道,繞半個山頂去山頂廣場大休。

大休後,我哋由貝璐道落香港仔。在貝璐道口休息吓、等吓人。









 




在中途接港島徑第三段去灣仔峽,要行六公里。



沿途都係林蔭路,但幾長幾悶。










 真係好攰好長,要在落香港仔水塘路口休息一吓。

 終於到香港仔水塘道出口。但仍要上一大段斜路至到八爪魚公園。


到終點了。立即換衫。
佢哋個個行落灣仔。我就搭15號走。跟住去邊?先在合和落車,去春園街金鳳茶餐廳嘆吓凍奶茶和新鮮出爐0既批同蛋撻,凍奶茶係由雪櫃攞出嚟,唔係加好多冰嗰D。
食咗半飽,跟住出去呢度食麫。聽講幾好食。



試吓雲吞麫。好細碗(似麥奀果碗)。麫就幾爽,湯都幾清(至少冇鹼水味),雲吞就..。
今日最滿意都係完咗食嘢。


下次旅程:北角新光戲院,上寶馬山、野豬徑。
再下次:火炭火車站大埔方向。

-----

COMMENT:
AUTHOR: SkyBlue

DATE: 08/05/2007 16:48:00
EMAIL: asb_dummy_user_hk1@yahoo.com.hk
Hello﹐你好嗎﹖打個招呼先﹗想知邊度有好野食就去我個 Blog 睇睇啦﹕ http://hk.myblog.yahoo.com/goodfoodmaster123
-----

沒有留言:

發佈留言