2007年8月19日星期日

火炭至大埔荔枝山

今日天氣幾好,有少少陽光。我哋計劃由火炭,經長瀝尾上松仔園林徑落大埔。行程同山林一樣。
一早我哋在火炭火車站集合。
八點半出發。今日有十三個人:師傅、肥佬李、肥陳、阿鄺、妙玲、阿碧姐、荃灣何、大埔何、葉生、肥奇、姑姑和我。亞黎自己追上嚟。佢係火炭地膽,好熟路。今日山林都係一樣在火炭集合,我哋早D出發。
經落路下馬路。



由村路上九肚山。







入馬料村。



















經過一個有好多狗嘅村屋,就到長瀝尾。接入泥路。呢條路一小段都幾密吓。跟住向山上走。












出咗林,到直昇機坪。






火炭對上的山谷。

九肚山。
在直昇機坪小休。山林隊頭到了。見倒以前山水行友。

跟住我哋沿啡路去大埔松仔園方向進發。


 接入黃路。





在一個溪澗旁大休。











之後,沿藍路行到車路,再由「大松古道」落大埔山塘。











落到山塘,師傅、肥佬李、肥陳、荃灣何、妙玲先走。我哋由葉生帶領去「荔枝山茶座」食嘢隊啤。









又行又食,真開心。
下次旅程:大埔火車站去鳳園。
再下次:火炭黃竹洋

-----

沒有留言:

發佈留言