2007年9月16日星期日

蠔涌-界咸-觀音山-獅子亭

今日星期日,天氣又熱又濕,十分翳焗。我哋八點半在蠔涌車公廟集合。今日由蠔涌上界咸至萬里長城,上到去至算。

今日都算人齊,有師傅、肥佬李、阿鄺、肥陳、妙玲,陳生陳太、肥奇姑姑、兩何、亞黎、聶生、葉生和我,一共15人。
本來由蠔涌路上,不過路程太短,我哋走咗入去大藍尞。在蠔涌谷內的田間穿插。






今日好熱,大家都全身濕。好辛苦。


終於到界咸



由界咸路閘口左轉上大腦廢村。林間古道很美。







半小時就到曾家祠堂,我哋呌一呌,順便睇吓個石磨。


聽講用嚟搾蔗汁。
呌完氣,繼續上萬里長城。



經過林間古道和大腦廢村。




半小時後,就上到麥徑四段萬里長城,黃牛山在望。

冇人去西貢,我哋沿麥徑向九龍方向進發。
好攰、好熱,大家停落嚟,吹吓水。



中途阿黎落廣源黃泥頭,閃咗。我哋繼續去基維爾營。


火炭母

在麥徑四段尾(茂草岩路口)沿車路直落,轉左落觀音山村。黃生黃太離隊去百花林







 觀音山村好多狗,我哋一走,D狗就追住嚟。
此人好得狗歡心。





呌都唔呌,就直上觀坪路長命斜。好長好攰。





上到坳位,我哋避開車路,靠右去茅笪和十二笏。

經過前香灼磯大屋,現已人去地空,連更亭也沒有了。



終於落到茅笪村。轉過彎就到獅子亭。


去到獅子亭散隊,我和葉生、荃灣何落博康走人。
下次旅程:吊燈籠。8:30大埔火車站集合。請(好)準時






-----

COMMENT:


DATE: 09/20/2007 15:09:00
EMAIL: gnimkowk@yahoo.com
Thanks. Mitsubishi Shinjuku
-----

COMMENT:
AUTHOR: Mitsubishi Shinjuku

DATE: 09/17/2007 15:26:00
EMAIL: hkoutlander@yahoo.com.hk
你地行山好利害呀~  我後生都唔夠你地玩  請繼續沿路影相 post 上來分享分享~ 祝 一切順利~
-----

沒有留言:

發佈留言