2007年11月4日星期日

北潭涌至吹筒坳

隔咗一星期,今日出返隊。上星期俾蜜蜂針完,腳已消腫,可以行返。今日我哋在北潭涌發記對面集合。都幾多人:師傅、肥陳、陳太、阿鄺、肥奇姑姑、妙玲、黃生黃太、兩何(欠荃灣何)、阿葉、我,仲有一位朋友加入,總共14人

經過西壩,入萬宜。今日有好多人跑步。



東壩真係唔使介紹,好靚。

呢D係乜野石?是酸性流紋-英安質碎斑火山灰流。即係一層好厚火山灰,當時會曾經流動過,冷卻時收縮形成柱體。未變硬時,向下跣,就造成扭曲的形狀。

破邊洲,是一海蝕柱。中間水道名為神削峽。


上一段石級,就到著名的浪茄灣。今日有D浪,好靚。









跟住上西灣山,今日好曬,好想走。



轉眼就到西灣山頂,個亭好多人,冇入去。
途經一棵有果實的植物,妙玲話係「降真香」,可食。佢哋摘咗D食,好甜,但又有小小苦喎。我冇食。



一尖四灣,盡入眼簾。下次就係去對面口既「蚺蛇尖」。



師傅今日唔趕返去,話落西灣飲啤大休,然後去北潭坳走人,我好攰,就決定在吹筒坳走人,妙玲都話走。


可惜冇去西灣飲啤食野,但今日真係好攰,下次先。
下次旅程:北潭坳至蚺蛇尖。



-----

COMMENT:


DATE: 12/27/2007 15:37:00
EMAIL:
吹筒坳出西灣亭有車走。假期應該都有好多車。Van仔出西貢一個鐘至少一班($15),的士都唔少的。四、五個人,出西貢約$80,搭的士好過。

-----

COMMENT:
AUTHOR: chung yin

DATE: 12/27/2007 01:26:00
EMAIL:
師兄,想問下吹筒坳係咪有車走 ..
我1/1想行呢一段,想知道點樣響吹筒坳走?
謝謝 ...
-----

沒有留言:

發佈留言