2007年11月11日星期日

蚺蛇尖

今日天氣好好,西貢呢一邊都好熱鬧。計一計人數:師傅、肥佬李(出番隊)、阿鄺、陳生陳太、肥奇姑姑、黃太、妙玲、兩何、葉生、我和一個fd.,共14人。


我哋八點半由北潭坳起步。今日仲有一隊行同一條路線。先落赤徑,再上大浪坳。熱門路線嚟。上到大浪坳,就見倒蚺蛇尖。睇吓都有少少氣勢。





沿脊上,浮沙碎石多。小心一點就冇事。
大浪坳上蚺蛇坳一段。兩邊風景都好靚。






 蚺蛇尖不難行,只係條路好爛,浮沙碎石多。但景色一流。


上頂前,影番張相。

脊上風光好。
 下面就係大灣同咸田灣。
上到頂,大家再影張相留念。


由另一邊落,去米粉頂。米粉頂仲靚。藍天碧海。左面大鵬灣一望無際,右面大浪谷和大浪灣青蔥翠綠。




蚺蛇尖另一邊其實唔多尖。

沿米粉頂去東灣山。





大浪四灣。冬天呢個角度就唔靚。















我最後,大家在米粉頂下等我。


落東灣後大休。休息完,就立即回程。冇乜時間欣賞東灣一帶景色。






今日大浪灣都有D浪。沿路行,欣賞吓大浪灣同長咀。



今日回程同山林一隊行上北潭坳




師傅落黃石,我一直上北潭坳,見車站好多人,就搭車去黃石總站。
去到總站落車不久,才見師傅等人到黃石。其實架車都好空。浪費咗時間。

下次旅程:屯門市中心上青山

-----

沒有留言:

發佈留言