2007年12月2日星期日

耀安-茅坪-富安(師傅示範六通拳+八段錦)

冇出隊一個禮拜,今日行一行,熱吓身。集合地點係耀安。八點半人齊。今日有師傅、肥佬李、阿鄺、陳生陳太、妙玲姊妹、兩何、黎生一家三人、肥奇姑姑、阿葉生和我,一共16人。我哋由迴旋處上燒烤場,走捷徑。


好快就到燒烤場,兵分兩路。


師傅傷未復元,行下路,九個人(兩何、陳生陳太、妙玲、肥佬李、阿鄺、黎生和葉生)上吊手岩。我就偷雞跟師傅。半路師傅轉右,行咗入馬鞍山村,入咗村係冇路上翻去大路。不過都好,順便睇吓條村。







今日條路冇乜特別,完全係家庭家樂徑式遠足。好快就到觀景台,睇吓大金鐘、西貢一帶景色。







跟住出茅坪。經過麥徑,前面石芽山。


我哋在茅坪等咗大半個鐘,佢哋先有五個人到。等等吓,影吓相,請師傅打吓六通拳、八段錦。






先睇吓師傅耍六通拳,八十多歲十分靈活。

我哋又請師傅示範八段錦


等咗好耐,師傅同肥佬出慈雲山,我哋一行落富安,包括黎生一家、阿葉、肥奇姑姑、陳太和我。佢哋約咗開枱。

今日旅程好快完,一點左右已到富安食午飯。
下次旅程:麻雀嶺,上水火車站集合
再下次旅程:雞公嶺/桂角山,八點九錦田巴士站

沒有留言:

發佈留言