2007年12月16日星期日

桂角山

冇出隊一日,今日歸隊。一早就到錦田車站。集合人馬,由錦田經水頭村到逢吉鄉上鷄公嶺。鷄公嶺又名桂角山,在錦田北部。
今日有十三人:師傅、肥佬李、肥陳+陳太、肥奇姑姑、妙玲妙碧、荃灣青衣何、葉生和我,肥陳個同學在逢吉鄉匯合。




一開始,就有野睇。


我哋經錦田入水頭村,沿路經過鄧氏宗祠,有好耐歷史。




又經過樹屋。









離開樹屋,便要穿過大片菜田,才到大路。前面就係今日要上的鷄公嶺。













由逢吉鄉上,經過墳場,再上就十分開揚,整個新界西北都望到。









初段都幾辛苦,但路不難行。




呢個人用樹編織咗一頂帽。好得意,齊齊影張相。




繼續再上,到第一個峰。
請再第二部份
繼續上桂角山。下望錦繡花園一帶。





經過西面的主峰(即雞公嶺),往東進發。

在一堆石旁大休。呢舊石幾得意。




大休完,還有好多路要走。主峰仍很遠。


經過一條條越野電單車路,便到三角網測站。











好了,下山了。我哋向蕉徑方向落山。









回望桂角山主峰。







 山下是粉錦公路營盤村。





北望粉嶺古洞一帶。
到達蕉徑村。









之後我哋幾個人去上水陳六記飲啤食午飯。










飲Guiness 飲到好High




今日不算辛苦。下次師傅有聯歡活動,暫停一天。我哋自己去四方山。
請到大埔火車站集合。
-----

沒有留言:

發佈留言