2008年6月1日星期日

新娘潭-黃嶺-鶴藪

今日天陰冇雨,十分適宜行山。我地照原定時間集合。八點九上車去新娘潭。今日出隊有師傅、大寶、肥陳、阿鄺、肥奇姑姑、妙玲、兩何(缺大埔何)、阿葉和我,共11人。



我地由新娘潭上衛奕信徑。不由大尾督上,路程較短。


途經一些溪澗。



好快就到衛徑路口。
 繼續沿衛徑去橫山腳村。

照例在這間破屋前影相。
好快又到七木橋。
來到上黃嶺路口,師傅話落鶴藪會傷腳,佢仲未復元,不上黃嶺,想自己去鹿頸。咁肥陳就陪佢一齊去鹿頸走人。我地九個上黃嶺。

 我地四個在後睇植物,前面五個不見影。

途中起霧,帶著清風,幾舒服。


上左一段,就見倒前面幾個人小休。


小休後又繼續上。



11點左右到黃嶺衛奕信徑第九段。

我地冇在黃嶺休息,繼續向鶴藪行。 

屏風山夏天長滿植物,比上次山火後好看。


大家看看懸崖下的滑坡。




12點鐘,開始落鶴藪水塘。


 在山坳大休乘涼。

由於太攰,大家決定由鶴藪搭小巴走人。


兩點前到鶴藪村小巴站。
今日路程不算長,天氣也不錯。夏天不應行太長,啱啱好。

下次行西頁:8:45分在高塘等。

沒有留言:

發佈留言