2008年6月15日星期日

沙田排頭村至大埔

昨晚仍好大雨,今朝天氣好轉,多雲潮濕,但雨停了。今日在沙田火車站集合。少左人出隊。報到的有師傅、大寶、肥陳、肥奇姑姑、兩姊妹、阿葉和我。由火車站出發當然是經排頭村。

入村再上道風山。行呢條路已經好辛苦,全身汗水。潮濕悶熱天氣,上山真不容易。不過我地當健身,冇所謂。



上到道風山神學院,仍然冇乜風。
由於天氣不佳,又悶熱,原定過黃竹洋上草山的路線取消了。
改由沙田萬佛寺後的山路直上針草坳。呢條路要在山谷樹林中上一大段石級。行左十多分鐘,荃灣何從後趕來。


呢段斜路真係一步一步捱上去。


路旁有條大沖溝




回望沙田萬佛寺一帶


仍然要繼續上。行到斷氣咁滯。




上完呢條直路,就到落華翠園分叉路口。
足足休息三次才到路口。前面三個人在休息等我地後面四個人。師傅幾個已經唔見影。

影下相等後面幾個。


終於佢地到了。
再上一小段路,就到針草坳的沙田郊野徑路口。師傅已等左我地半個鐘。





大家好攰。連草山都唔上了。荃灣何自己一早落標本林研究,師傅幾個落梨木樹。我地在鉛礦坳前分手。




五個人包括我,經松仔園落大埔。

路旁見倒呢棵幾得意的植物。好似係「常山」。藍色的花,很美。



好快就到落松仔園路口。
再落就係出山塘路的古道口。路口有個亭。








十二點左右就行到龍城堡。先在個亭休息一下,再落大埔火車站散。

今日太濕了,大家都不想行太長。希望下次天氣好些吧。
下次集合:8:30分, 油塘巴士總站
-----

沒有留言:

發佈留言